EzgiGer Kızlar bebiş 9 hafta 3 günlük ve bebeğim sol tarafımda.4 gündür de belimin sol tarafında çok agrı ve topaklanma gibi birşey var bu durumu yaşayan oldu mu
Bahararslan EzgiGer bende 9+4 deyim benim de 2.gebeliğim gündüz hiç şişmiyor karnım geceleri 4_5aylık gibi karnım 2.gebelikte daha mı çabuk çıkıyor göbüş?
EzgiGer Bernagurses 4 gün öneceye kadar bende hiç birşey bilmiyordum ne bulantı ne baş dönmesi ne agrı 4 gündür grip oldum bulantı başladı ama sanırım gripten fakat belim çok kötü agrıyor ve şişlik var
Bernagurses EzgiGer bendede bi bulanti belirtisi var sadece. Belim cok agriyor 4 gundur ama temizlik yaparken oldu zannediyorum
Elfsrht EzgiGer bulantı vs tarzı hiç bişeyim YÖK şükür canim ama sol tarafımda seyirme tarzı hareketler oluyor bilmiyorum bebiş mi yapıyor 😀