Esesli Bizde 9+5 iz. Şuana kadar hiç kusmadım. Bulantım azaldı. Ama uykusuzluk iştahsızlık var 1 haftadır. Grip başlıyor sanırım Boğaz ağrısı çekiyorum. Ve kabızlık. Her gün çıkardım ama şimdi şişiyorum 2 günde 1 ancak
Elfsrht EzgiGer bulantı vs tarzı hiç bişeyim YÖK şükür canim ama sol tarafımda seyirme tarzı hareketler oluyor bilmiyorum bebiş mi yapıyor 😀
Elifnuraltunay Nurten nurten ben sana naptim rica ediyorum bunu soyle daha sonra her yerden ben seni silecegim naptim aklim almiyor ...