Karamelek- hiç üzülme ve bi öncekiyle kıyaslama çünkü bende ilkinde kürtaj oldum çok içime batmıştı anlıyorum❤️ Bende odasını 28 haftalıkken sipariş verdim 32 de geldi ve 33 oldum 1 haftadır öyle bir çatı ağrım var ki anlatamam çok zor oldu bana hergün silip kokusunun çıkmasını beklemek kıyafet yorgan yastık battaniye yıkayıp ütüleyip katlamak hep nefes nefese kaldım😕😕 çoğu şeyini internetten aldım hala alınacak şeyler var bana ve bebeğime ama eksik bitmiyor 😊