Badevehande Bizimde son 50 günümüz kaldı belki daha az bilemiyorum,şuan bi çorap dahi almadım😂hergün çıkıp alayım diyorum başka işlerim çıkıyor🙄tabi ikinci çocuk olunca insan biraz salıyor kendini ne de olsa abisinin kıyafetleri var erken falan doğarsa hemen onları giydiririm diyorum 😂Geçen sene abisi daha 20 haftalıkken arabasına kadar herşeyi hazırdı 30 haftalıkken çantamı hazırlamıştım ama şuan kızım 31 haftalık ve hiç bişey hazır değil ne alıcam ne lazım bilmiyorum,sanki geçen sene doğum yapan ben değilmişim gibi etrafıma soruyorum ne lazım diye gülüyorlar bana daha geçen sene aldın nasıl hatırlmazsın diye 😂Sanırım bunlar hep hamilelik hormonlarından 🙄