Badevehande Sibelkurtt gerilme çoğaldı aynen tekmeden çok karnımı sıyırıyor yada aniden yer değişiyor 😅😊
nursiracc Badevehande Derin çok güzelmiş bade de çok güzel valla aslında hepsi güzelde önemli olan karar vermekte 😂
Deletedmom0019 Uygulamaya gore 50 gun var ama ikinci sezeryanim olacagi icin 1 yada 2 hafta erken alir doktorum. 1 hafta sonra doktora gidicem insallah hersey yolundadir. En son 29 haftalikken gitmistim 1308 gr 39 cm di... Bu aralar kasik agrisiyla uyaniyorum sabahlari birkac gundur. Sonra geciyor, Sizlerdede oylemi?
poncikella3 Cnsibrhm Aynen bizim de öyle doktorumuz sezeryan düşündüğü için daha az vaktimiz var 😏 Amin inşallah 🙏🏻
Tz1 Badevehande sağol canım bebeğin de emzik ve biberonunu kaynar suda biraz bekletip onlarıda çantaya koyacam bi ıslak mendil kaldı o rahat zaten bezde aldık molfix
Tz1 Badevehande eşim 240lı alacaktı çok olur dedim belki pişik falan yapar yada bebek iyi kilo alır 2 numaraya geçeriz değiştirmek zorunda kalırız o yüzden 100 lü olanı aldık canım