Fureya Badevehande hani demişsiniz ya sezeryan olan iyi demiş normal doğum yapan kötü, hangisine inanıcam? Ona istinaden söyledim.
Badevehande Tz1 onunla ne alakası var alerjik birşeyide olabilir beze karşı bu erkekler de doğurmuş gibi konuşunca kıl oluyorum 😂
Badevehande Fureya insan destek görmek istiyor yinede ama kafamı karıştırıyor insanlar herkesin tecrübesi farklı sonuçta. Bugünde kadının biri sezeryan yaptım 7 yıldır sızlıyor diyor valla billa deneyim duymak istemiyorum 😂