Hamilebiranne ablam bana diyorki , kabız olmussun gibi düsün aynı onun gibi ıkınıcaksın zaten , doktor demedigi sürece cocugu kilo aldırmak icin caba göstermedigin sürece (bence cogu hamilenin yaptıgı en buyuk hata) kafa cevresi uyumlu olucaktır zaten , dikiş icinde zaten lokal uyusturuyorlar ki o dogum anında onu hic düşünmeyecegine eminim en basitlerden biri olur ki belki gerek kalmaz 🙏🏻