Hamilebiranne annem ablam tasındıgı icin gitmek zorunda kaldı , kayınvalidemlede aynı ilde oturmuyorum esimden baska kimse yok yani yanımda ve benimde ilk hamileligim 36. Haftadayım herseyi kendim yapıyorum ve her ay dedigim de esim ne oldu diyor ve hala dogum kafasında degil 😁 rabbim bi solukta dogum yapmayı nasip etsin hepimize bende sancı cekmedim daha gecen gun doktora dedigimde acaba sancımı sancı olunca emin ol anlarsın dedi guldu bence arkadaslarında dedigi gibi bilmedigimiz bir duyguyu yasıyacagımız icin tedirginligimiz , yoksa dogum olayı 10dk , bi bakmıssın yanı basında artık agırlastıkta bence böyle kalmasındansa artık gelsin bir an önce diye sabırsızlan düsünme dogum olayını😍🙏🏻