Sinemmissss Hamilebiranne epidüral da korkacak hiç bişey yok ta siz korkuyorum deyince devlete gittiğinizi düşündüm 😀😀
Hamilebiranne Sinemmissss 😂😂😂ben hastaneden korkuyorum özele gittiğim halde içim daralıyor bir an önce çıkmak istiyorum devlette birde ilgilenmiyorlar ve kimseyi almıyorlar yanına çok kötü olurdum ben herhalde
Adablc Dilaracicek aaa niyeki bi kaç gün önce bi arkadaş 4 bucuk kg normal dogurdu.eşimin kuzeni 6 kg normal dogurmuş