Ozlemcyln bende 30 eylülde kimyasal geçirdim 5-6gün geçmişti,sonrasında ovü testi yaptım 14ekimde çatladı yumurtam,şuan göğsüme dokununca çok acıyor,alt kısımlarından ortaya doğru ya acaba başka bişey mi diye düşünüyorum arada kasık ağrımda var,silik çizgiyse vardır canım ben regli günümü beklicem pazartesi günü,tekrarlasan testi kuzum