Cns_33 Benim ilk düşüğüm 8 haftalıkken oldu hepsini atamadığım için kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Kürtajın bir bacağı içeride kalır derler 2 ay sonra peşine yine hamile kaldım fakat 20 haftalıkken suyum geldi ve erken doğum yaptım yaşamadı. Psikolojik olarak kendimi çok kötü hissettim ve 2 sene çocuk düşünmedim. Şimdi yine hamileyim 8+2 deyim. Daha çok yeni aynı şeyleri yaşamamak için bol bol dua ediyorum ve istirahat ediyorum. Allah kimsenin başına vermesin. Umarım tekrar hamile kalıp sağlıkla çocuğunuzu kucagınıza alırsınız.