Ozlemcyln canım bende 30eylülde kimyasal oldu,ovü testinde 14ekimde çatladı ve bata 2gün kaldı ben geçmesini beklicem,bence sende beklemelisin,döngün kaç kuzum benim 28günde 1olur,eğer sabredemezsen pazartesi sabah kan ver ama istersen bekle ben kimyasalı erken öğrendim regli gününden 5-6gün sonra kanama başladı çok üzüldüm,erken öğrenincede zor geçiyor günler,ben günüm geçerse yaparım test