Cns_33 7+5 de girmiştik kalp atışı için doktor canlanmamış dedi ama konduramadık tabi 8+3 de alındı. Son ultrasonda kürtaj öncesinde 6+3 de kalmış gelişim. Yani iki hafta önce gitmiş cankuşum😔 dejenere oluncada şiddetli karın kasık el ayak uyuşması ve dokrorun dediği son ama acılı oldu tabi.Doktora güvenemedim nedense aslında doğruyu diyormuş.Belki burda bekleyip güzel haberler alan arkadaşların durumu gibi olur dedim