Cns_33 ben test ile öğrendim adet 15 gün geçince hersey normal di kanama oldu adile gittim 151 çıktı beta normal dedi yolladı sonra kadın doguma gittim beta 51 e düştü normalde 7 haftalık olması gerekirken değerim düşmeye başladı ilk öğrendiğim de daha yüksekti bence sonradan düştü kimyasal dedi alttan muayene etti sorun yok ama vücudum kabul etmiyor dedi sağlıksız olduğu için sonrada yoğun kanama ile adet kanamasından kesinlikle farklı oluyor aynı demek bile dogru değil ben öldüm resmen agrıdan sanıcadan adet agrısı onun yanında nimet valla sonra kanama işe düştü döllenme olmuş ama rahim sağlıksız diye kabul etmemiş