Gkhnm97 Yagmuroyku kac haftaliksin canm bn 20 + 6 yim detayliya girdinmi tetanoz aşisi oldunmu canm cok soru sordum😁
Osmanlivatanim Kelebek7 sırt 🤦 neneler gibi sürekli yaşlanıyorum sanki bıçak saplanıyor sırtıma 25haftalik suan. 24 de başladı sırt ağrıları
Bilge03 Valla doktor 1 şubat dedi ama ocaktan sonra heran olabilir o son haftalarda belli olacak artık hangi ildesiniz kızlar ben batmandayim
Dilos10 Gkhnm97 bende hergün rüyamda sezeryana alınıyo oluyorum ağlıyorum ve burdada doğum yazılarını okuyorum ağlıyorum Allah yardımcımız olsun
Gkhnm97 Dilos10 insallah canm ya cok akintim var diye vajinal muayne oldum dun canm yandi baya cok korkunc heralde normal dogumda sezeryanda zor 🤦♀️🤦♀️
Bks 14 subat benim de 🥰 müthiş bel agrilari cekiyorum sabah agriyla uyanıyorum gece agriyla yatıyorum allahım sabır versin hepimize 😁
Masatosi Benimde 7 8 Şubat öngörülüyor. Size bir sorum olacak yarın detaylı ultrasona giriyorum mutlaka şunu sor bunu söyle demek istediğiniz bir şey var mı? Diğer sorum ise 22+4 haftalığım. Bebeğimi hala göbek deliğimin altında hissediyorum doktora son gittiğimde rahmimin artık göbek deliğinin 2 parmak üstünde olduğunu söylemişti. Siz nerede hissediyorsunuz? Bebeğimi hala göbek deliğinin üstünde hissetmiyorum ve sizce bu bir sorun mu?
Sevim_13 Masatosi 22+1ben de bazen göbek deliğim yanlarında hissediyorum o zaman ters ayakları orda diye tahmin ediyorum şu 2 gündür kasıklarımda hareket hissediyorum yabi ayakları aşağıda gibi 2. Gebelik olunca biraz tecrübe oluyo galiba
Seselif Sevim_13 Sevim_13 cinsiyet kız canım ama 2 hafta sonra kontrole gıdıcem suan net boyu ve kaç gram bilmiyorum bende merak ediyorum senin nasıl 😊