Fatmacbc1997 Kelebek7 Şubat 3 te 40 haftalık oluyoruz ama doktor ocak ortası sonu hazırlan dedi bebisim önde gidiyor
sevval55 Kelebek7 02/02/2020 😍😍 keske o tarihte gelse ama ocak 15ten sonra her an gelebilir diye dusunuyorumm
Deletedmom0098 Kelebek7 23 haftanın içindeyiz canm Bel ağrım ara sıra sabah sırt üstü yattığımda ağrıyor kalkınca geçiyor onun dışında ağrılarım yol çok şükür
Osmanlivatanim Kelebek7 sırt 🤦 neneler gibi sürekli yaşlanıyorum sanki bıçak saplanıyor sırtıma 25haftalik suan. 24 de başladı sırt ağrıları
Dilos10 Gkhnm97 bende hergün rüyamda sezeryana alınıyo oluyorum ağlıyorum ve burdada doğum yazılarını okuyorum ağlıyorum Allah yardımcımız olsun
46_mngm_46 Kızlar bizde 14 şubat görünüyor inş bi aksilik olmazsa sizlerde bebişler kaç grm oldu biz 365 olmuşuz 20 ci haftada