Mahi_nur of aynı dertten muzdaripim. 11,30 du 4. Gün kan verdiğimizde 7. Gün 9,2 falan gerilemiş. Doktor iki gün de bu kadar düşürmemize çok sevindi. Böyle emsin 2 saatte bir karnını doyurun mutlaka dedi. 1 aylıkken çağırdı 11 ve üstü çıksaydı yeniden çağıracaktı. Valla yarım saatte bir emzir diyenlere şaşırıyorum bu çocuk uyanmıyor ki yarım saatte bir hem tok karınla nasıl tekrar emsin? 2 saatte zor uyandırıyorum. 1,5 saatte bir alarm kuruyorum uyandırmak zaten yarım saat sürüyor ki en kısa yarım saat. Burnunu sıkıyorum topuklarına vuruyorum sallıyorum çalkalıyorum banamısın demiyor deli oluyorum kısa kısa 10 dk 15 dk emiyor bırakıyorum. Öyle böyle geçecek. Çok üzülüyorum ağlıyorum korkuyorum ama elimden gelen bişey yok bekleyeceğiz😔