Mahi_nur Benim bebeğinde sarılık geçirmişti bizde çok zor uyandırıyorduk hatta uyanmıyo sarılığı yükseldi diye hastaneye koşmuştuk şimdi geçti o günler hamdolsun. Biz saat başı mama veriyorduk ememiyordu beni erken doğdu emme refleksi gelişmediği için. Ama memeden de tamamen kesmedim. Ve mama alırken doktor uyandır mutlaka demişti bana. Çok uğraşıyorduk uyansın diye topuğuna vura vura uyandırıyordum sırtını okşayınca da normalde bebekler uyarılır ama benim kızımda işe yaramıyordu. İnşallah hemen atlatırsınız canım çoook geçmiş olsun bol bol emzir bana kalırsa saat tutma benim sütüm yoktu emmediği için mamaya boğmak istemediğimden saatli veriyordun🤗