minigim_35 böyle şeylere inanmayın bakin burada yazılan her doğruyu yaşamaya bilirsiniz her doğrusuda her yasaklansa doğru olucak die birşey yok 2 buçuk ay önce sezeryan oldum çok şükür çok sağlıklıyım he hiç göbeğim kalmadı herkez normal dogum yaptığımı sanıyor böyle şeylere yakınlıkta kendinizi evhamlandirmayin yaşadığım için söylüyorum yanlış anlamayın bende çok okudum artık ay suyum gelirse falan die yatağıma örtüler seriyordum falan