yagmur_annesi Okudum zaten kim sezeryan sonrası güzel geçiyor diyorsa dalga geçiyor demişsiniz sonrasında insanlar tepki verince kişiye göre değişir demişsiniz... Sizin yaşadıklarınıza kimsenin lafı olamaz çok zorlanmış olabilirsiniz ama güzel geçiyor diyen dalga geçiyordur lafı pek hoş olmamış. Neyse yorum yaparken insanları korkutmayacak, cesaretlendirecek cümleler seçersek daha hoş olur bence