Kbrckbln bu ne biçim yorum ya. Ne yarımı yarım insan ne demek. Sezeryan zorunda kalınan bir durum değil. Bazılarının özellikle tercihi. Lütfen konuşmalarınıza dikkat edin ayrıca 10 ay önce Doğum yaptım göbeğim falan yok. Yarım insan vücudundan bedensel olarak kaybedince olunmuyor. Akıl noksanlığında olur