Eceguldemir Çok geçmiş olsun canım bak ne güzel moral verici konuşuyorsun. Sezeryanın da normal doğumun da zorlukları var önemli olan bebeğimize kavuşmak. Bir de hangi devirde yaşıyoruz şiödi imkanlar her türlü daha fazla, milletin lafına da bu kadar bakmamak lazım. Şahsen ben bir şey diyenin cevabını verip geçiyorum kimsenin ne düşündüğü de umrumda değil. ;))) Sen de inş bir an önce daha da iyi olursun ☺️😉