Esilaseher teşekkür ederim Allah razi olsun. Hemen bazi insanlae tepki gosteriyo. Korkutuyormuşum. Benim amacim kimseyi korkutmak degilki. Tecrubeli insanlardn duymak,korkumu yenmek ve rahatlamk icin yazdim. Ama herkes sizin gbi anlayışla iyimser yaklasmiyo niyeyse hemen tepki gostermeye meyilliler. Insallah hissetmem. Evladim icin her aciyi cekmeye raziyim zaten.