Bana da atıldı. Kesmeden önce iğne vurdu ama malesef hissettim😢 Dikişi falan hissetmiyorsun. Sonrası ağrılı oluyor ama Allah kadınları acıya dayanıklı programlamış. Evlatlarımız için dayabmaya mecburuz🤷🏼♀️
Bazen dayanacak gücüm kalmıyor ama eşim en büyük destekçim. 19 günlük anneyim. Dikişlerim , bağsur ve göğüs uçlarımdan çok çektim. Şimdi şindi toplayama başladım. Allahım herkese normal hayırlı şekilde doğum nasip etsin İnşaAllah 🙏🏻 Kendinizi güçlü olmaya adapte edin ve eşleriniz size destekçiyse korkmayın❣🙏🏻