Bende sezaryen olacağım korkuyordum zaten nasıl olacak diye paniğim bu konuda her aklıma geldiğinde..şimdi burda çığlıklar falan atılmış çok zordu dediğinizde benim yüzüm değişti korkum arttı katlandı.. lütfen arkadaşlar böyle şeyleri paylaşmayalım hepimizin az çok korkusu var ama daha da korkuya sebep olmayalım..