elifincennetkusu EmineeMirayy95 kuzum o kesin dediğin ne ki.. 9 10 yaşlarında bademcikleri alınacak küçük çocukların bile boğazının bi kısmını kesip alıyorlar.Çok şükür bu ciddi bir ameliyat falan değil sadece doğum yapcaz. Dikişlerde kısa sürede dökülüyor zaten. Kesmeyi hiç kafana takma uyuşturuyorlar hissetmezsin 😊
EmineeMirayy95 elifincennetkusu çok şükür 🤗 ama keserken uyustrmuyolarmis dikerken uyuşturuyorlarmış sadece o korkum herkes Anlamazsn hissetmezsin diyorlar ama bakalim nasil olacak 😊
Hhtce jrarya tamamen uyutarak yapmışlardı ve uyandırdıktan sonra odaya getirirlerken resmen hastane inlemişti çocuğunu bile emzirmek istememişti
Malikinannesi Ne kesi korkusu allah aşkına insan hissetmiyo bile o kesiyi ben de yaşadım bebeğin kafası çıkmadan kesiyorlar ben gram hissetmedim. İnşallah normal doğum yaparsınız ileriyi düşünün doğumu kesiyi falan değil 💕👍👌😊
EmineeMirayy95 Malikinannesi bende ileriyi dusunerekten hep normal dogum istedim ve istiyorum da korkuda olsa normal dogum yapacam insallah sizin gbi bende hissetmem 😊
ArzuBeli EmineeMirayy95 kesi her bünyeye atılmıyor çatınız darsa ve bebek büyükse atılıyor bunuda büyük bebeği normal doğurmayı siz kabul ediyorsunuz sonuçta benim yengem doğum yaptı bir tane kesiği yoktu bünyesel ve büyüklükle alakalı onuda geçtim normalden korkuyorsunuz 3 cm yada 5 cm dikiş mi yoksa 7 kat karnınızda kesilen deri mi daha çok acı çektirir size bence kimseyi korkutmayın bilinen ve yapılan yorumlar çok farklı ...
EmineeMirayy95 ArzuBeli ben kimseyi korkutmuyorum tabiki herkesin bunyesi farkli herkes degisik konuşuyor insan ister istemez tedirgin oluyor neyle karsilasacagmzi blmiyoruz ilk olacagi icin.
GzdeelikAkbacak ArzuBeli canım benim açılmam 10 cm di ve çatım genişti bebeğim de 3200 kilo doğdu gene kesi attılar ama ilk uyusturuyorlar hiç hissetmemiştim ama sonra dan ağrıdı ama o kadar şiddetli değildi tabi normal doğum daha iyi valla
PembeLia EmineeMirayy95 Bende çok korkuyorum canım, kolay birşey değil düşündükçe kötü oluyorum ama Allahım sabrını verecektir inşallah çok kolay doğumlarımız olur biz bile şaşırırız.
jrarya Hhtce bende sandım uyuşmadı mı. Bünye meselesi tabi dikiş yeri ağrısı acısı vs herkese kolay doğumlae olur inşallah
Malikinannesi EmineeMirayy95 inşallah cnm ama hissetmez sin bile sanmıyorum benim haberim bile yoktu kestiklerinden sonradan doktor söyledi güldüm geçtim 😁
ArzuBeli EmineeMirayy95 etkilenmeyin siz en iyi doktorunuz bilir güvenin yeterli kötü hikayeleri olanların yanında iyi hikayeleri olanlarda var bazen anneler yazıyır doğum hikayem diye ben okuduklarım hepsi normal yapmış korkmayın diyordu.. Öyle yada böyle gelicek bebişlerimiz Allah sizindr sağlıklı bebeğinizindr sağlıklı olacağı şekilde bir doğum nasip etsin sağlıkla elinize alın Allah herkesin yardımcısı olsun iyi düşünelim iyi olsun 🤷🏻♀️☺❤
Harna EmineeMirayy95 evet çoğu kişide kesi yapılıyor yapılmazsa bebeğin başı çıkarken birçok yerden yırtılabilir o daha kötü ama kesinlikle hissetmediklerini söylüyor olan kişiler ufacık bir kesi sezeryanla kıyaslanamaz bence en güzeli normal doğum ilk gün ayağa kalkarsınız 3 günde tüm işlerinizi görecek kadar olursunuz ben mecburi sezeryan olacam 12 günüm kaldı Allah izin verirse sonrasında nasıl olacak hemen toparlayaabilecek miyim stres sardı
EmineeMirayy95 Harna tabiki haklisiniz. Normal dogumda cabucak ayaga kalkiliyo. Normal dogumdan vazgecmis degilim zaten normal yapacm Allahin izniyle. Sizde sag salim bebeğinizi kucaginza alirsinz inşallah kisa surede iyilesirsinz🙏
Esrelf EmineeMirayy95 olur mu öyle şey ya .normal doğumda kesmeden önce uyuşturuyorlar. Siz hissederken direk kesmiyorlar. korkulacak birşey değil yani.