EmineeMirayy95 Kizlarrr.. ben normal doğum istiyorum ama bir yandada cok korkuyorum. Ebe arkdaşım var kesi yaparken uyusturulmuyo ,dikerken uyusturuluyo dedi. Daha fazla korku aldi beni. Bebegin kafası cikarken kesiyorlarmis. Korkumu nasil yenecegim 😔
gnc EmineeMirayy95 canım bak burda hepimiz hamileyiz ve hepimizi korkutuyorsun herkeste kesi yapılmıyor gerek duyulursa açılma olmazsa biraz kesiyorlar ve o Doğum sancısıyla onun farkına bile vsrmıyormuşsun
elifincennetkusu EmineeMirayy95 kuzum o kesin dediğin ne ki.. 9 10 yaşlarında bademcikleri alınacak küçük çocukların bile boğazının bi kısmını kesip alıyorlar.Çok şükür bu ciddi bir ameliyat falan değil sadece doğum yapcaz. Dikişlerde kısa sürede dökülüyor zaten. Kesmeyi hiç kafana takma uyuşturuyorlar hissetmezsin 😊
PembeLia EmineeMirayy95 Bende çok korkuyorum canım, kolay birşey değil düşündükçe kötü oluyorum ama Allahım sabrını verecektir inşallah çok kolay doğumlarımız olur biz bile şaşırırız.
Hhtce EmineeMirayy95 tabiki her hamile gibi benimde korkularım var ama bunları değilde sonrasını düşünmeye çalışıyorum o yüzden en iyisi bunları dile getirmemek ben sezaryenden daha çok korkuyorum çünkü bire bir şahit oldum çıkış anına ve çığlıklara
EmineeMirayy95 [bilinmeyen] evett bebegin kafasi çıkarken kesiyorlarmis omuzlari kolay çıksın diye. Bebek dogduktan sonra uyusturup dikiyorlarmış. Bende sadece bundan korkuyorum. Sezeryan hic istemiyorm
Mommieess EmineeMirayy95 bebeğin başı bası yapınca o bölge uyuşuyor ve ekstra uyuşturmaya gerek kalmıyor. O yüzden korkmayın o an hiç kimse o kesinin acısını hissettiğini söylemiyor daha çok rahatladıklarını söylüyorlar
ArzuBeli EmineeMirayy95 kesi her bünyeye atılmıyor çatınız darsa ve bebek büyükse atılıyor bunuda büyük bebeği normal doğurmayı siz kabul ediyorsunuz sonuçta benim yengem doğum yaptı bir tane kesiği yoktu bünyesel ve büyüklükle alakalı onuda geçtim normalden korkuyorsunuz 3 cm yada 5 cm dikiş mi yoksa 7 kat karnınızda kesilen deri mi daha çok acı çektirir size bence kimseyi korkutmayın bilinen ve yapılan yorumlar çok farklı ...
EmineeMirayy95 Hhtce bende şahit oldum ablam sezaryen oldu hic tavsiye etmiyo. Umaraim hepimizin dogumu kolay olur. Inşallah korkularimizi yeneriz ya
EmineeMirayy95 Mommieess gercekten oyle mi oluyor ya ilk hamileligim neyle karsilasacagmi bilmiyorum korku var icimde.ve herkesten farkli seyler duyunca tedirgin oluyorum
EmineeMirayy95 gnc amacim herkesi korkutmak degil ki ben korkumu nasil yenerim onun icin soruyorum. Ama genelde cogu kiside kesi yapılıyormuş
Havvacerenn gnc aynen o sancidan kestiğini farketmiyoruz bu 3. Benim 2.sinde hiç kesmeye gerek duymadi
Eliffyldrm EmineeMirayy95 ben normal Doğum yaptım dikişlerim de var. Ams korkulacak birşey değil. O kesi vaktinde iğne vuruluyor kim demiş Yok diye.
OyaDrdnc Kızlar korkmayın benimde ilk bebeğim ve allahım nasip etsin normal dığum yapayım evet çok çok ağrılı ve zormuş kesikte atılabiliyormuş ama ne olursa olsun kesik acı sancı fatketmez sonunda bebeğimize kavuşçaz kokusu teni ağlaması ona dokununca hiç bişey kalmıcağını düşünüyorum mucize bişeye kavuşmuş olcaz allah hepimize sağlıklı bebekler nasip etsin varsın acı çekekim korkalım💕💕💕
EmineeMirayy95 OyaDrdnc cok guzel soylemissiniz. Evet sağlıkla dunyaya gelsinlerde her aciya raziyi. Allah hepimize kolay dogumlar nasip etsin🤗
gnc EmineeMirayy95 srn korkuyorsun diye niye bizi de korkutuyorsun 🙂 kesi olan da olmayan da var çevremde kedi olanlar bebeğin heyecanıyla hissetmedik bile diyorlar.. çok korkuyorsan doktorunla konuş epidural Doğum yap sancıyı nerdeyse hiç hissetmiyormuşsun
Hivreneymen EmineeMirayy95 canım o sancı dan kesildiğini dikildigini hissetmiyorsun bile benmde ikinci dogumum olacak sadece kendi sancım la dogurmak icin dua ediyorum gerisi hissedilmiyo
Reyhan11 Kedi atılırken o acıyla onu hissetmezsiniz boşuna kendinizi korkutmayın RABBIM yardim eder o anda 😊 telaş etmeyin boşuna 😒
EmineeMirayy95 Reyhan11 oyle diyorlar ama inşallah hissetmeyiz. Sağlıkla kucagimza alalimda inşallah tum acilara raziyim. Yinede korku var biraz
Reyhan11 EmineeMirayy95 INŞALLAH canım 🙏🙏 sezeryan da olsa aci var normal olsa da acı var sen başkalarını dinleme doktorun ne diyosa onu dinle çünkü başkaları seni korkutur aklına kötü seyler getirirler buna gerek yok bence🤗 RABBIM sağlıcakla kucagina almayı nasip etsin INŞALLAH 🙏🙏❣