Zumram03 aynı durum bendede var bebeklerim ikiz birinin ki öyle yapışmış banada fazla kanaman olur dedi ve ben öncesinde rahim ameliyatı olduğum için biraz zorlanıcaz dedi ama asla hayati risk demedi en kötü ihtimalle durmayan kanamalrda rahimi komple alıyolarmış ki bence bu kadarını bile düşünmeyin içinizi ferah tutun bana profesör yapsa faha iyi olur. Dedi tüp bebek doktorum ondan dolayı üniversite hastanesine gidiyorum