Zumram03 bir arkadaşımın da eşi aşağıdaydı rahim ağzını kapattığından normal Doğum yapamazsın dediler rahmin alınabilir birde kanaman olabilir demişlerdi özele gidiyordu lokman hekimekanaması olunca kabul etmediler devlete git dediler başından savar gibi sezeryan oldu kendide bebeği iyi şimdi korkmayın rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin