Zumram03 Merhaba! Arkadaşlar perşembe kontrole gittim 32 haftalığız plesantam tamamen aşağıdaymış rahim duvarına yapışmış Doğum esnasında kanama riskin var hayati riskin var dedi devlette Doğum yap dedi varmı böyle bişey yaşayan çok moralim bozuldu üç yaşında bi kızımda var Doğumdan çıkamazsam diye korkuyorum
Zynpbanu Zumram03 cok gecmis olsun insallah, benim ablam yasadi aynisini. Istanbul cerrahpasada oldu ameliyatini canim. Cok sukur bir sikintisi olmadi. Insallah sen de kolayca atlatacaksin. Icini ferah tut, kotu dusunme, bol dua et 🙏
Aydemira Zumram03 daha 32 haftaliksin canim doguma kadar bunu kafana takma bol bol dua et canim benim insallah Allahtan birsey olmaz sana ve bebegine
Sedos2020 Zumram03 özelde neden yaptirmiyorsun elinde varsa daha çok ilgilenmezler mi her ihtimali g Değerlendirerek ..korkma insallah birşey olmaz dua et cnm.❤️
Esmylmz Zumram03 Benim bir arkadaşımın aynı şekildeydi. Doktoru ameliyatta açınca görmüş. Okadarını anlamamış ultrason da sanırım. 45 dk fln sürmüş ameliyatı ama başarılı geçmiş. Özelde yaptı. İnşaAllah sıkıntı olmaz merak etmeyin. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin.
ysmn_ Allah korusun ya korkma bir şey olmaz inşallah özel hastane en ufak ihtimali bile göze alıyorlar hastaneye laf gelmesin diye moralini bozma canım
Zumram03 Sedos2020 böyle durumlarda genelde özeller kabul etmiyormuş doktorda kesinlikle araştırma hastanesine git dedi
Bilgeeferhat Sedos2020 özeller böyle durumlarda yapmıyor araştırma hastanesine gönderiyor birşey olursa sorumluluk Almak istemiyorlar hastanenin adı çıkar diye
Deletedmom0098 Zumram03 canım içini ferah tut bişey olmaz inşallah 🙏🏻 Ama devlete gitme sakın ilgi göstermiyorlar asla Maddi durumun iyiyse özele git mutlaka Nerde oturuyorsun doktor önerim var mükemmel bir insan mutlaka memnun kalırsın Allah yardımcın olsun
Zumram03 Deletedmom0098 böyle durumlarda araştırma hastaneleri daha iyiymiş canım devlete gidicem inş
Banu_ayaz Benim bir arkadasim dogumda sikinti yasamisti dogum sonrasi hemen devlet hastanesine sevk ettiler orada tedavi gordu devletin donanimi daha iyi çünkü icini ferah tut bir devlet hastanesine görün bence olumlu düşün yapicak bir seyimiz yok Allah saglikli guzel ömürler versin ailenizle 🤲🏼
Momyorgun Ben de öyleyim 30. Hafta ama doğuma en kötü rahmimizi alacaklar. Allah korusun o da olmasın da. Son ana kadar yukarı Çıkma ihtimali varmış. Ben 2 haftada bir kontrole gidiyorum
Zumram03 Momyorgun üç yaşında bi kızım daha var o annesiz kalmasında rahmim alınsın son çare yapçak bişey yok canım takdiri ilahi 🙏sende sağ Salim alırsın inş kucağına birbirimize dua edelim
Ebru_123 Teyzeme öyle dediler maşallah birşey olmadı ve tekrar hamile kaldı dogurdu. En küçük olasılıkları sizinle paylaşıyorlar. İçini ferah tut allah korusun🤲🙏
SweetB Zumram03 aynı durumdayım bende korkuyorum 37. Haftadayım lakin doktoruma beni bu kadar korkuttuktan sonra bu ihtimal yüzde kaç dedim %1 dedi ve benim içimden suratına bir yumruk atasım geldi çünkü bu soruyu bir hafta sonraki kontrolümde sormak geldi aklıma o bir hafta ölüm korkusu bebeğim annesiz mi kalıcak diye ağlama nöbetleri ile geçirdim benim annem babam da mahfoldu cevap ise %1 ihtimal sonuç olarak tüm doktorlar minnacık bir ihtimal olsa bile sorumluluk almamak için söylemek zorundalar kendileri de bunu diyor zaten çok uzattım her şeyde ölüm ihtimalimiz var zaten arabaya bindiğimizde de kaza geçirme uçağa bindiğimizde düşme ihtimali rahat olalım hiç bir şey olmacak inşAllah ❤️❤️❤️
Zumram03 SweetB kaç haftalıkken alıcaklar sizi ameliyata erken alıyolar diye biliyorum bide kanamanız oluyomu sizin bu durumda oluyomuş ama benim hiç olmadı 34.haftaya kadar çıkma olasılığı varmış dua ediyorum bende
Yamo Zumram03 allah korusun ne yapılması gerekiyorsa yapsınlar ne demek risk var diyip bişey demediler mi
Zumram03 Yamo hemen tam teşekküllü bi araştırma hastanesine gitmelisin dedi kayıt açılmalı sana özel kan nakli ekibi kurulmalı kan toplanmalı doğumuna özel doktor girmeli dedi