Szeys Bernayksl Kesem ne tarafta oluşmuştu bilmiyorum ama en başından beri hep sol tarafımda duruyor bebeğim ve erkek💙😊
Bernayksl Szeys karnimin alt tarafında sağ tarafta sertlik var ayağa kalkınca çok ufak sertlik öyle hissettim
Yelz_91 Busra1808 sağlıkla kucağına al canım 😍 bizde 7+3 üz.. ikizlerim var biri sağda bri solda . Çok merak ediyorumm bendee😍🐣🐣
Busra1808 Yelz_91 Ayyyyy çoook güzel 😍 Amiiin canıııım beniiim sende sağlıklı kucağına al inşallah 🙏🙏🙏🙏🙏
Fasulyemm Busra1808 bende 8 haftalığım ilk öğrendiğim anda erkek hissettim ama kızsa bozulur diye bişey diyemiyorum:) işin şakası bi tarafa Rab bim herkesin hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin hayırlı olsun sanada :)