zelis63 Busra1808 canm ama bunlar hep kulaktan dolma laflar bak bir çok arkadaş soldaydı kız yazmış sen bakma insanların sağ sol dediğine sağlıklı olsun yeterli
Rbs111 Busra1808 kesem soldaydı kız♥️ Ama anneler hissedermiş. Hep kız hissettim eşimde bende ailemizde . Sonuç kız♥️ Sen ne hissediyorsun 🌸
Seda_123 Busra1808 Alakası yok benim sol tarafımda hep sağ tarafa hiç geçmez 25 haftalığım sol tarafta tekme atıyor hep 😂 Banada erkek dediler hep yok şöyleyse erkek böyleyse erkek olur falan filan hepsi uydurma yani😂
GizemBeidokhti Bende 4+3 um insallah hayirlisiyla gelir bebislerimiz. Bel agrim cok fazla , bazen sol bazen sag yumurtaligim sizliyor bilmiyorum neden
Kubraseyit00 Busra1808 hissiyat mi. ? Banads kiz dediler 2 gün once oğlum olacağını ogrendim :)))))) herkesin hissi yanlis çıktı yani
Deletedmom133 Bernayksl aynen ama tabuları yıktım ben ablam da eltimde 🙃 ablamın oğlu eltimle benim kızım var