260818 Busra1808 evet canım aynıyız keseyi gördünmü? Biz gördük haftaya pazar kalp atışı için gideceğiz 😌 🙈
defne55 Busra1808 bitmiyo sabirsizliklar bebeği öğreniyorsun cinsiyet için sabırsızlanıyorsun cinsiyeti öğreniyorsun hareket hissetmek için sabırsızlanıyorsun hareket hissediyorsun bu sefer de doğum gelsin diye sabırsızlanıyorsun her evresi heyecan😂😊
fkaya 260818 hayirlisi olsun. Bnm de 5+1. Cuma gidicez biz de kontrole tekrar. Dun kontrole gittigimde kese 3 mm idi. Sizinki nasil acaba :)
260818 Busra1808 bende ya aynı bende senin gibi çok meraklıyım bakalım kızmı erkekmi onuda çok merak ediyorum çabucak doğsunda seveyim diye bakıyorum resmen 🙈
Leyla9292 Busra1808 üçüncü anneliğim ilk ikisi sağdaydı oğlan bu tamamen ilk günden beri hep soldaydı buda oğlan bence bir ilgisi yok.sağlıklı olsun yeter
Ftmemne Busra1808 annelerin büyük yüzdelik kısmı,nedendir bilinmez ilk çocuklarını hep erkek hisseder ve istermiş.
Deletedmom133 Busra1808 hayırlısıyla doğur inşallah çok güzel bir duygu her gün her hafta değişik şeyler çıkarıyor sabahları gülücükleri kızımla yatak keyfi yapıyoruz oda mutlu bende 🥰🤩❤en kisa zamanda alırsın inşallah tatlım
Bernayksl Valla bazıları öyle bı tahmin ediyor ki gerçekten biliyor cirkinlesirsen kiz burnun falan büyürse çünkü kız annenin güzelliğini alıyormuş guzellesirsen erkek mis 🙂
Deletedmom133 Bernayksl aynen ama tabuları yıktım ben ablam da eltimde 🙃 ablamın oğlu eltimle benim kızım var