Tubaaaa yok calısmıyorum nasıl biliyomusun mesela eve gelir yemek yeriz falan tv karşısına geçer tv izler tlf oynar hani öyle cok muhabbet etmez geneldede zaten hep ben konusurum biyere cıkalım asla demez ben söylersem cıkarız cıkıncada genelde yine tlf uğraşır muhabbeti fazla sevmez sen bişey anltırsan dinler yani ne biliyim eskiden durduk yere sarılırdı öperdi falan smdı o yok cok nadir gelır ben giderim sıkılır uzaklaşsana biraz der böyle soguk davranıyosın derım kızar asla kabul etmez sana öyle gelmiş saçmalama bile demez heh yine canın sıkılıyo bana sataşıyosun şimdide bunamı taktın dıye azarlar hani böyle iletişim kurmaz fazla 😏