Görücü usulu evlenmişsin tanımadığn biriyle yani. Normal degılmı? Madem böle bir yol ile evlendiniz bıkmadan yontmaya calısıcaksın. Sabırlı olucaksın . Mntık evliliği yapmıssınız eşinin seni sevıp sevmedıgınden bile emın deglsn anladıgm kadarıyla hatta degısık biri dıorsun onun ıcın daha sen bile tam tanımıyor duygularından emn deglsn . Ve Bu şekilde hamıle kalmıssın. ıkınızın terch ettıgı bir durum bırbırınıze alısmayı öğrenıceksnz umarm birgün kalplerınzde birleşir 🙏