07052019 arkadaşım iyi hoş araştırma yapıyormuşsun da bizde sadece cin ali okumuyoruz.Sanırım hormonal hassasiyet içerisindesiniz.Biz oturun arkadaşlar demlik demlik çay için alkol alın demiyoruz!!!Bu kadar sallamayın herkeze.Sigara alkol bilinmesi gereken birşey.eğer kan değerleri belli bir sınırın altındaysa çay içilmemesi gerekiyo.bir de hamileyiz hasta değiliz normal hayatımızı yaşamalıyız.Evet konuşuyoum çünki iki kez doğum yaptım 3. Ye hamileyim yani bi tecrübem var.tek doktora da gitmedim her hamileliğimde de farklı doktora danıştım devlet hastanesine gittiğimden ama hiç sen hamilesin sen çay içme aman dikkat şöyle böyle panik birşeyler duymadım..Migren hastasıyım ve parol bana etki etmiyo komaya giriyorum evet başka bir ilaçta veremiyorlar bu yüzden ara sıra nescafe içmemin işe yarayacığını da söyledi.Çom ağır enfeksiyon geçirdim 1000mg antibiyotik verdiler kullandım.Hamilelik bir süreç normal geçirilmesi gereken.Dikkat edilmesi gereken bir çok şey var ama çau için dünyayı yakarsanız sizin süreciniz size ızdırap olur