defne55 tatlım çayda da kahvede olduğu gibi kafein var. 2-3 küçük bardak çay bir Türk kahvesi ediyor kafein olarak. Kafeinin fazla tüketilmesi de bilimsel olarak bebeğe zararlı. Kafein günlük üst sınır 200 ml. Bunu geçmemek gerek. Önemli olan kansızlık demir değil kafein yani, burda gözardı edilen bu. Çay içmek tabi ki zararlı değil. Ama iki büyük kupa ya da bir demlik çaydaki kafein miktarı anne karnındaki bebek için biraz fazla..