07052019 Allah banada arattıgı için sizi etiketleyerek yazıyorum.hamile kalabılmek için gecirdiğim ameliyatlar ve tedavı surecımın sonunda çok şükür hamıle kaldım seneler sonra.tedavı oldugum surecte ve sonrasında kendı prf olan doktorum (kendisi tvlere bile konu olmuştur) bana sadece nescafeyı tuketme,türk kahvesini azalt dedi.çay konusunu hiç sölemedi.türk kahvesini çok sevdıgım halde içmiyorum.nescafe hergün içerdim şimdi mecbur haftada 1 içiyorum.hayatımda yumurta yememiş insan olarak hergun acaba tadını almadan nası yumurta yıyebılırım dıye tarıf arıyorum.(aynı şey et ürünleri içinde geçerli) 15 yıldır hergün 1.5 paket içtiğim sigarayı bırakmamdan bahsetmıyorum bile.(sigara içilen ortamlara bile pek gırmıyorum artık) şimdi bu anlattıklarımdan sonra çay içmem beni kötü anne adayımı yaptı sizin gözünüzde 🙄 Ki dediğim gibi senelerce hamile olmak için birsürü tedavi süreci ve ameliyat geçirmiş bi insan olarak ? 👍