Dilara1234 hiçbir zararı olmadığını hangi bilgiye dayanarak söyleyebiliyorsunuz bilmiyorum ama en azından bu forumun blog kısmındaki gebelikte kahve ve çay tüketimi başlığında yazılanları okusaydınız böyle yazamazdınız heralde. Lütfen blogda yazılanları bir okuyun. Ayrıca bilimsel açıdan kanıtlanmış bilgiler varken 'ay ne zararı olacak ya ben yaptım birşey olmadı' demeyi anlayamıyorum.