Mrlyldrmmm Kizlar 20 haftalik hamileyim ve caysiz duramiyom resmen aksamdan beri 3 kupa cay ictim gun icinde de ayni bebege bisey olur mu acaba kontrollerde hersey normal ama bilemedim varmi benim gibi olan
26mrv Mrlyldrmmm bende öyle sabah 2 akşam 3 kuluplu bardakla çay içtim bende kendimi durduramıyorum 🤦🏼♀️
azizeguneyy Mrlyldrmmm çay kahve vb. şeyleri doktorunuzun yasaklamış olması gerekiyordu. Vicdan azabı çekseniz içmezdiniz o yüzden vicdan azabı demenize gerek yok.
Dilara1234 Mrlyldrmmm Ay valla anlamıyorum şunu içsem böyle olur mu bunu yapsam böyle olur mu üstüne alınma tek sana söylemiyorum. 2 tane çocuk doğurdum sana yemin ederim şu yesem çocuğuma böyle olur mu bunu yemiyim falan demiyodum ve ben hamileliğimde çok çay içtim hiçte bişey olmadı Allah’a şükürler olsun sağlıklada doğdular sadce kola içmezdim ☺️
melolevo azizeguneyy çay kahve yasak değil. Belirli oranda içebiliyorsunuz. Çay vücuttaki Demiri emdiği için anne adaylarına fazla tüketimi önerilmiyor. Tavsiyem içerisine bir iki damla limon sık.
Sakura-chan azizeguneyy abartma ya niye yasaklasın kahvenin bile günlük sınırı var . Yaşamayalım hiç o zaman
Melek36 Dilara1234 hiçbir zararı olmadığını hangi bilgiye dayanarak söyleyebiliyorsunuz bilmiyorum ama en azından bu forumun blog kısmındaki gebelikte kahve ve çay tüketimi başlığında yazılanları okusaydınız böyle yazamazdınız heralde. Lütfen blogda yazılanları bir okuyun. Ayrıca bilimsel açıdan kanıtlanmış bilgiler varken 'ay ne zararı olacak ya ben yaptım birşey olmadı' demeyi anlayamıyorum.
zehrakisaoglu Dilara1234 Yuppi 😃 O zaman tecrübeli bi anneden duydum ya gonul rahatlığı ile çayımı yudumlamaya devam edebilirim😍
1prensesannesi Mrlyldrmmm valla bende içiyorum alkol alan var çay nedir ki😅 çok takılıyosan açık iç ama bende hiç açık çay içemem çayım demli olacak🙈 3. Hamileliğim hepsinde içtim çay çocuklarımda çok şükür sağlıklı🙏🏻
online_mom Mrlyldrmmm valla çayın bi zararı oldugunu ilk bu siteden öğrendim 🤗 nescafe falan pek abartmayın derler tabı ama çayı açık içersiniz içinede limon atın birşey olucanı sanmam.insanlar çiğ et,asitli içecek,sigara içiyor onlar daha zararlı çaydan 👍🌸
Emos_64 Mrlyldrmmm kansızlığa sebep olduğu için çok içilmemesi gerekiyor gebelikte kuzum onun dışında bir zararı var mı bilmiyorum
defne55 Mrlyldrmmm cayın ne gibi bi zararı varda vicdan azabı cekiyosunuz ki alt tarafı çay günde 2 bardak 3 bardak bebeğe ne zararı olacak ya zaten çok kötü bisey olsa doktor içme der takılmayın böyle şeylere
07052019 defne55 doktor içme diyor zaten? Hangi doktor izin vermiş ki çaya? Öyle bişey varsa doktorunuzdan şüphe duyun bence.
mirage_90 defne55 çay bebeğe giden kandaki demir emilimini azaltır ne zararı olucak demeyin allah aşkına doktorunuz uyarmadımı hiç
defne55 07052019 ne alaka ya cayın kansızlık dışında hiç bi zararı yok allah aşkına saçma sapan şeylere kafa yormayin kahve bile günde bi fincan içmek için izin veriyor doktorlar caya mi izin vermicek doktorlar doktorum evet yasaklamadı hiç de bi sorun yaşamadım ne olacak yani günde 2 3 bardak çayla çocuk mu düşürecez güldürmeyin insanı
filiz08 07052019 hiç bir doktorun yasakladığını duymadım kansızlın dışında.İki kez doğum yaptım ki sezeryan çay tiryakisiyim kanım 11 i aşağı düşmedi bile.(kişiden kişiye tabiki değişir).Doktorumdan da şüphe duymam gereken bir konu değil saçmalık
[silindi] 07052019 valla hiç içme diyen doktoru duymadım görmedim. Çaydada belli bir kafein oranı vardır ve gebelerin günlük alabileceği kafein miktarı var. Bunu aşmadığın sürece sorun yoktur.
Gozde01 07052019 çay ve kahve için abartmayacak kadar için diyor kesinlikle yasak diyen bi doktor duymadım tabi hamilenin kansızlık sorunu varsa .
Eseenn Mrlyldrmmm Çayın tek zararı kansızlık yapması diye biliyorum bebekte bi soruna yol açacağını sanmıyorum
zynpgdkl Mrlyldrmmm vitamin ilaçları kullanıyorsanız d vitamini Demir hapı gibi bunların etkisini tamamen yok ediyor boşuna ilaç içmiş oluyoruz boşuboşuna.. ve kanda Demir oranı zaten düşüyor bebek bizden beslendiği için.. çayda daha çok tetikliyor vücudumuzdaki kan oranı bize doğum anında ve doğumdan sonrası için bebeğimiz içinse gelişimi özellikle iç organları ve bagırsaklarının oluşumu için önemli olduğundan benim doktorum içmememi söylemişti..abartmamak kaydıyla içilebilir..
es_es zynpgdkl doktorum açık çay iç dedi. Vitaminlerimi kullanıyorum, çayımı da içiyorum. Troitten dolayı her ay başı kan tahlili yaptırıyorum değerlerim hiç de düşük değil, gayet olması gerektiği gibi..
filiz08 Mrlyldrmmm neden vicdan azabı çekiyorsunuz ki anlamadım.Çok normal birşey çay içmek.Bildiğim kadarıyla kansızlık olduğu zaman doktor yasaklıyo yoksa bi sıkıntı olmuyo.İki kez doğum yaptım hiç kasmadım kendimi de onu mu yiyim bunu mı yiyim diye
Nursan Mrlyldrmmm çaydan ona ne zarar gelebilir ki? Bende kahvaltıda içiyorum öğle vakti ve akşam içiyorum hem de en az 3 bardak. Bu kadar vesveseli olmayın bence 😊
Gulzade Mrlyldrmmm bende iciyorum ama sekersiz olarak doktorumda yasaklamadi ve hicte sorun yok şükür.
Nursan Mrlyldrmmm üstelik 21+3 haftalık hamileyim kan değerim düşük değil yani kansızlık yapar falan doğru değil bence.