Serzeyy offff çok bilmişler saçma sapan yorumlarıyla moralini bozmasınlar. Eğer riskli bir gebeliğin yoksa cinsel ilişkinin hiç bir sakıncası yok. İlk başlarda bende tereddütteydim ama doktorum güldü bana bu soruyu sorunca. Dilediğince yaşa.. kimseye aldırış etme.