Serzeyy kuzum sen bunlari duyma hic, kontrole gittiginde sor veya yuzyuze soramiyosan numarasini al mesaj olarak yaz. O bisey demediği surecr cidden bi sıkıntı yok. Kanaman, agri, sancin olmadigi sürece sen kendini bırak hic düşünme. Zaten karın kocaman olunca istesende zor oluyo. Bulantilarin baslayinca zor oluyo. Sıkıntın yokken hic kasma kendini