Serzeyy bence ilişkiye girmeyin şu an çok yeni ve belki düşük riskiniz vardır ama henüz bilmiyorsunuz. 2 hafta sonra gidecekmişsiniz zaten keseyi bebeği görürse doktorunuz zaten gerekenleri söyleyecektir siz de sorarsınız aklınızda kalanları ona göre hareket edersiniz. Bir de ilk gebelik düşük riskleri yüksek oluyor yine de siz bilirsiniz tabi