Happy_momyyy MutluB evet canım hamilelikle alakalı bisey bu. Plesanta bebeği koruyabilmek için annenin vücudundan aldığı icin bizde olumsuz değişiklikler oluyo. Ama hamilelik bitince bu sorunlarda ortadan kalkıyor yerine miss kokulu bisey geliyo bu da herseye değmez mi 🥰❤️
MutluB Happy_momyyy bebeğe bi zararı olmasın yeter ki ben her gün hastaneye gidip tahlil vermeye razıyım sağlıcakla gelsin inşallah bebeklerimiz 🙏🙏🙏 değer tabiki ❣️❣️
Beyzanurlina MutluB 29+2 ama ugsde 1 hafta ilerde gidiyoruz daha bı skntı yasamadım sızlamaların yok allaha şükür 🙏🏻
Happy_momyyy MutluB insallah insallah 😍 bide cok zorlandığını söyleyen olumsuz yorumlar var postunda. Bunlar moralini bozmasın herkesin vücudu bir değil.
defne55 MutluB hamileliğin bal ayı bitti demek canım 😂😂😂 gerçekten de öyle hele ki 30dan sonrası zindan 😂
Busrapolat MutluB 32. Haftadayım canım en büyük problemim gece uyuyamamak ve sık sık wc ye çıkmak şu iki üç gündür de tekmelerinde acı hissediyorum
defne55 Busrapolat 33 haftadayım tekmeler canımı aliyo resmen diğer hissettiklerim tekme değilmiş diye düşünmeye başladım
MutluB Busrapolat sanırım bunlara yabancı değilim gece uyku problemim çok oluyor sürekli sola yatıyorum resmen sol tarafımı hissetmiyorum 😂 tuvalete çıkma da bu ara sıklaştı diyebilirim
MutluB defne55 ilk hamileliğimin tecrübesizliğinden kaynaklı sanırım ben biraz geç hissetmeye başladım daha doğrusu resmen her dakika oynamasını bekliyordum bu da fazla bi beklenti olmalı 😂 bu aralar daha çok oynuyo gibi tekmeler daha can alıcı buyura gelmedi çok güzel hissettiriyor kendini miniğim 🙏❣️
Hilaldenerieser defne55 Bende 30. Haftama girmek üzereyim aynını bende yaşıyorum. resmen bebegimin tekmeleri beni gece uykudan uyandırıyor, hatta sıçrıyorum bazen 😅 kem küm ediyorum biraz ama olsun diyorum herşeye değer yeter ki iyi olsun sağlıkla gelsin diyorum ☺️🌸
Busrapolat defne55 Allah yardımcımız olsun canım aynen büyüdükce tekmeleri daha cok can yakıyo ama olsun az kaldı dayandık bunada dayanırız 🥰
Busrapolat MutluB tekmeleri güçlendikçe aşağıda sızı ve baskı hissedeceksin yeni yaşamaya başladım en kötüsü bu sanırım 😖😁
MutluB Happy_momyyy bu arada antibiyotik olarak hangi ilacı kullanıyorsun canım ben de kurtulamadığım için enfeksiyondan doktor ne yazar bilmiyorum tabi de
Happy_momyyy MutluB bana azosilin verdiler. Ama ne verirlerse versinler kadın doğum doktoru verdikten sonra kullan bisey olmaz. Onlar bilerek veriyor zaten 😉
Tugceee123 MutluB ah ah kıymetini bilin 2. Trimester ın 34+3 ün son 5 haftası batma ağrı uykusuzluk ne ararsan var sağlıklı olsunlarda eziyetleri büyüdükçe çoğalıyor 😀
Tugceee123 MutluB az kaldı son haftalar çok ağırlaştım Allah sizede kolaylık versin insallah hepimiz sağlıkla doğum yaparız 🙏😇
Hilaldenerieser MutluB Size de az kalmış canım 27 haftadan sonra ufaktan hissetmeye başlarsın 😀 sonra ben ne istiyormuşum dersin 😁 şaka şaka çok tatlı duygular bunlar rabbim herkese nasip etsin 🙏🌸
MutluB Happy_momyyy vallahi motive ediyorsunuz 🙏 enfeksiyon idrar da mı çıktı kan da mı nasıl öğrendiniz çok soruyorum ama ☺️