MutluB Happy_momyyy vallahi motive ediyorsunuz 🙏 enfeksiyon idrar da mı çıktı kan da mı nasıl öğrendiniz çok soruyorum ama ☺️
Tugceee123 MutluB az kaldı son haftalar çok ağırlaştım Allah sizede kolaylık versin insallah hepimiz sağlıkla doğum yaparız 🙏😇
Esil35 33+1 bel agrisi nefes darligi akintida artma uykusuzluk ve dogum yaklastikca endişe 35 atlatsam biraz daha rahatlicam allahin izniyle
Gulcan85 MutluB erken dogum tehtidi var nst de sancı cokuyor.baskı yapıp rahim agzını yumuşattığı için iğne oluyorum.erken dogmaz inş
Busrapolat MutluB tekmeleri güçlendikçe aşağıda sızı ve baskı hissedeceksin yeni yaşamaya başladım en kötüsü bu sanırım 😖😁
Guligul MutluB 28deyim bel agrilari cok zorluyor. Hamileligimin basindan beri geceleri surekli tuvalete kalkiyorum hic azalmadi diyebilirim. Bu trimesterda agirlastigimi yuruyusumun degistigini farkedebiliyorum. Cabuk yoruluyorum. Karnim agir geliyor. Kasik agrilarim karin sertligim oluyor. Magnezyum kullanmama ragmen gece bacaklarima kramp giriyor cok aciyor .. sanirim her zorlugu yasiyorum. Hem de calisiyorum 😢 Allah yardimcimiz olsun.
MutluB Guligul magnezyum bende kullanıyorum ama etki mi etmiyor anlamıyorum geceleri uyuyamıyorum sol tarafıma yattığım için sürekli uyuşuyor 😔
Andromeda Bende 27+1 im. İkinci gebeliğim ama yinede çok tecrübesiz gibi hissediyorum kendimi.hep aynı tarafa yatmak tan kemik ağrım oluyor sabahları. Onun için kalsiyum verdi dr. Kaburgalarını orda hissediyorum hareketleri. Bide üç hafta önden gidiyor. Bakalım sabırla bekliyoruz
MutluB Andromeda benim de iki hafta önden gidiyor ama ilerleyen zamanlar da haftasını yakalar mi bilmiyorum bu durumun bebeğe bi zararı yok sanırım sadece normal doğumu etkiliyor
Andromeda Birde şeker den mi acaba dedi şeker yüklemesi yaptık evet sınır 140 benim 160 şekerim. O çok etken değildir. Benim donrudulmuş embriyo. En baştan beri iki hafta öndeydi sonra bi hafta daha fark attı.
Hilaldenerieser MutluB Size de az kalmış canım 27 haftadan sonra ufaktan hissetmeye başlarsın 😀 sonra ben ne istiyormuşum dersin 😁 şaka şaka çok tatlı duygular bunlar rabbim herkese nasip etsin 🙏🌸
Ozican Mthld bebek bir yerde toplanıyor günde 4 5 kezden fazlası problem var demek.Ben 2 gün önce gittim acile bu kasılma yüzünden.Enfeksiyon sebebiyle kasılmalar çoğalmış şuan düzeldi
Sumru4 MutluB Bu tamamen kişisel bir durum.. 3 evladım var 4.sünü bekliyoruz. İlk 3.ünde yalancı sancı falan hiç bilmedim. Ama bu yavruda yaşım gereği de olabilir hep ağrı sancı kasılma oldu.. Ama bu haftalarınız en rahat geçecek haftalar olmalı inşaallah. Daha sonlara doğru ağırlaşınca biraz daha zor olabilir. Ama hiç olmayabilir de.