Didemalkanendik aynen öyle valla. Onlar çocuklarını yavrularını düşünüyor da biz düşünmüyoruz gibi oluyor hoş değil. Edep ile uyarmak varken işte... herkes bir değil ben rüyalarımda görüyorum zarar veriyorum diye ağlıyorum ediyorum ama oldukça küçük yaştan beri içen bi insanım yavrum için elimden gelen en güzelini yaparken ve bu tarz konuları açan annelerimiz bunları düşünürken karşıdan böyle aşağılayıcı şeyler okumak zor geliyor. Burada destek olup bırakması için yardımlaşmamız gerekli burası öyle bi platform çünkü. Herkes birbirine yardım etmek bilgilendirmek için burada çoğu insan öyle yorum yapıyor ki tek bu konu için değil her hangi şeyler için bile karşı kırılmış üzülmüş aşağılanmış hiç umurlarında değil. Biliyorsan doğruca yönlendir, bilmiyorsan oku geç veyahut bilip aşağılama herkes aynı düzey de aynı irada de aynı tecrübe de olacak diye birşey yok. Diyorum ya insanlar öyle yazıyorlar ki yorumlarını bi yerden sonra itici geliyorlar..🙄