Ne güzeel 🤗🤗🤗 Sigara içmeyen annişler,sigara dumanından uzak duran annişler.Peki nerelerde yaşıyorsunuz.Malum sanayiileşme üst safhada,umarım hamile olduğunuzu öğrenir öğrenmez sanayii açısından el değmemiş topraklara taşınmışsınızdır.Zira istediğiniz kadar sigara içmeyin yada dumanından uzak durun hastane acillerine gidipte bir bakın acaba oralardaki astım,bronşit,vb.hastalıklarla savaşan çocuklar,haftada 3 kez acil müşaadede kortizon dolu o oksijen maskesiyle yatan çocukların hepsi içici ana baba ürünü mü ???Sigara için demiyorum yanlış anlaşılmasın ama madem çocuğunuz için en iyisini düşünüyorsunuz ve bu uğurda karşıt fikirli olan anneleri falakaya yatırıyorsunuz,öyleyse en üstün önlemleri almış olmalısınız.Kaldıki çocuk bakımı sadece sigara içme yada içmemeyle olmuyo.herhangi bir darbede çocuğu kapıp tomografi,röntgen,ultrason diye kendini paralayan anneleri de gördü bu gözler.Doktor gerek duymamasına rağmen.Ama onlarda mükemmel annelerdi,fakat radyasyonun ne olduğunu bilmiyorlardı sanırım.Doktor yine gerek görmemesine rağmen,çocuğuma antibiyotik yazmıyo diye hastaneyi birbirine katan ebeveynde görüldü maalesef.Doğurana kadar herkez mükemmel 🤗 sonrasında komşu evlerden gelen “Allah belanı versin” “bok vardıda doğurdum seni” gibi nidalar atarak çıldıran annelerden olmamanız dileğiyle 😘