kendimi üstün anne mükemmel anne olarak görmüyorum, hatta öğrendiğimizden beri hamileliğimiz, acaba anne ve baba olarak bu minik varlığa layik olabilecek miyiz, gerçekten biz bu saf ve muhteşem olayı hakediyor muyuz diye düşünüp hareket etmeye calısıyoruz, bu konu hakkında cok netim ve cidden hazetmiyorum, kimsenin anne ya da değil buna hakkı olmadıgını düşünüyorum bu kadar net. gayette saygılıyım ki bunu bana söyleyebilecek su an son kişisiniz. umarım aklınız başınıza gelir tez zamanda. azaltmaktan bahsediyorsunuz bir de, bence prof destek alın. size ve bebişinize sağlıklı günler dilerim.