Ereninannesi bunun annelik dersiyle hiç bir ilgisi yok bence, zaten bunu anne olmaya karar vermeden düşünmek gerek, insan ve canlı hakkıdır bu, içerken sokakta bile dumanımdan rahatsız olacakları düşünüp dikkat ederdim, kimsenin başkasına kendi zevki yüzünden zarar vermeye hakkı yoktur. esas kızdıgım nokta ise ne zararları var bilmiyorum^ diyebilmek ! ama akıllı telefonundan bu uygulamayı indirip başlık açmayı bilebiliyor yani hadi doktoru yok danısabileceği, teknolojiyi kullanma sıkıntısı da yok gördüğüm kadarıyla.
neyse özümüze, çevremize saygıyla başlıyor herşey. ben bunu saygısızlık, haksızlık ve bencillik olarak görüyorum bu kadar.