Arzu8555 çok güzel bi doğumun olmuş canım benim
Allah evladını sana bağışlasin❤
Benim kesiğim oldu o kadar vazelin de kullandık yine bende faydası olmadı 25 dakika boyunca durmadan ıkındım ama tam beceremedim bu yüzden bebek çıkmakta zorluk çekiyordu diye kesi attı, acaba kesiyi atmasalardi yine de bebek çıkar miydi onu düşünüyorum ama düzensiz bi yırtılma da olabilirdi🙄